onsdag den 12. november 2014

Deltagere til fokusgruppe søges

FORTÆLLINGER OM MIDDELALDERBORGE I DET ÅBNE LANDSKAB

Projekt Middelalderborge i Region Midtjylland arbejder på at gøre fortællingerne i det åbne landskab om de danske middelalderborge endnu bedre for de mange besøgende. Projektet er lige nu ved at undersøge, hvordan man fortæller historierne i området ved De 5 Hald’er ved Hald Ege/Viborg. I den forbindelse søger vi deltagere til en fokusgruppe. Deltagerne vil blive guidet igennem en dag, hvor de både skal teste eksisterende formidling og komme med input til, hvordan man i fremtiden kan fortælle historierne om regionens middelalderborge.

Fokusgruppen foregår søndag d. 23. november fra kl. 10.30-15.00 på Hald Hovedgaard lige udenfor Viborg. Vi byder på forplejning i løbet af dagen og kan evt. dække transportudgifter, hvis du ikke kommer fra området.

Vi søger følgende personer

1. en børnefamilie med 2 voksne og min. 2 børn (ikke yngre end 7 år)
2. et hold bedsteforælde med 2 børnebørn (ikke yngre end 7 år)
3. to personer (evt. et ægtepar) i pensionsalderen
4. et ungt par (kærester/venner) i 20’erne
5. et ægtepar uden børn i 50’erne

Hvis du/I er interesseret, skal du senest d. 18. november sende en mail til pernille@mmex.dk med oplysninger om, hvem og hvor mange I ønsker at deltage.