torsdag den 29. september 2022

Parkdag på Hald Hovedgaard

I lighed med tidligere efterår inviterer Foreningen De fem Halder til Parkdag på Hald Hovedgaard.

Det er denne gang søndag den 9. oktober 2022 kl. 13-16

Invitationen gælder ikke kun medlemmer af Foreningen De fem Halder, men alle der holder af Hald-området og gerne vil give lidt tilbage til det.

Der blev luget og revet stier op til indvielsen af De fem Halder i begyndelsen af september 2022, så denne gang er der fokus på træer og andre opgaver.

Tag gerne nogle haveredskaber med.

Vi mødes ved pavillonerne i Parken ved Hald kl. 13 og deler os op i arbejdshold og fordeler arbejdsopgaverne.

Kl. 15.30 siger Foreningen tak for hjælpen med kaffe, te og kage og sodavand/Hald-øl.

Vil du være med, må du meget skrive til os via e-mail mail@foreningendefemhalder.dk, så vi ved, hvor mange stykker kagen skal skæres ud i.