onsdag den 3. maj 2023

Forårsparkdag på Hald

I lighed med tidligere forår inviterer Foreningen De fem Halder til Parkdag på Hald Hovedgaard.

Det er denne gang søndag den 14. maj 2023 kl. 13-16

Invitationen gælder ikke kun medlemmer af Foreningen De fem Halder, men alle der holder af Hald-området og gerne vil give lidt tilbage til det.

Tag gerne nogle haveredskaber med.

Vi mødes ved pavillonerne i Parken ved Hald kl. 13 og deler os op i arbejdshold og fordeler arbejdsopgaverne.

Kl. 15.30 siger Foreningen tak for hjælpen med kaffe, te og kage og sodavand/øl.

Vil du være med, må du meget skrive til os via e-mail mail@foreningendefemhalder.dk, så vi ved, hvor mange stykker kagen skal skæres ud i.

Parkdagen er samme dag som der afholdes "Bøger på Hald" (se www.haldhovedgaard.dk/boeger-paa-hald-2023 ), så der er mulighed for at bruge formiddagen med bøger og bog-liv i og omkring Hovedbygningen på Hald, snuppe en sandwich i Stuerne ved frokosttid og give en hånd med i parken fra kl. 13.

Vel mødt til det hele.